10 تا از زیباترین شهرهای جهان برای دیدن کجا هستند؟

يکشنبه 28 خرداد 1402
13:28
nasimforuqi

زیبایی در هر شکل و قالبی دیده میشود؛ چه در هنر چه در معماری، آب و هوا، کوه و دشت و تاریخ و فرهنگ مردم. یکی از زیبایی های جهان جاذبه های گردشگری و طبیعت هر شهری است که به آنجا سفر می کنید. با ما در تایم خبر همراه باشید تا در این مقاله، با زیباترین شهر جهان آشنا شده و در لیست برنامه سفری خود قرار دهید.

شهرهای زیبای جهان کجان؟

زیبایی طبیعت یکی از خارق العاده ترین سرگرمی های افرادی است که به دنبال لحظه ای ارامش و به دور از استرس های همیشگی زندگی هستند، میباشد. زمینی که در آن زندگی میکنیم از شهرهای زیادی تشکیل شده که برخی از آنها برای افرادی که به آنجا سفر کرده اند زیبایی ثابت شده ای دارد. از زیبایی های شهر شانگهای گرفته تا آمستردام تا جزایر پیتکارین با جمعیت تنها 48 نفره. در ادامه شهرهای زیبای جهان را به شما معرفی میکنیم؛

آمستردام-هلند

حتما می‌دانید که آمستردام، کانال مرکزی زیباترین شهرهای دنیاست و به درستی میراث جهانی یونسکو را در سال ۲۰۱۰ از آن خود کرده است.در این شهر میتوانید مناطق وسیعی از فضاهای سبز، نمای آجری قرمز و موزه‌ها را با نقاشی‌های به جای مانده از وان گوگ مشاهده کنید.

امستردام هلند؛ زیباترین شهر جهان 2023

بارسلونا-اسپانیا

زمانی که در مورد شهر اسپانیا به خصوص شهر بارسلونا صحبت میکنید، نمیتوانید از معمار معروف آنتونی گائودی با هنر معماریش که در تمام شهر به جای مانده، چشم پوشی کنید!

بارسلونا از زیبا ترین شهر جهان 2023 است.
شهر بارسلونا از زیبا ترین شهرهای دنیا است.

با قدم زدن در بارسلونا، نماهای سنگی و آهنی شکل که از شاهکار ناتمام لاساگرادا فامیلا است، تمام به چشم میخورند که از زیباترین چشم اندازهای این شهر هستند.

پکن-چین

پکن جاهای زیادی برای دیدن در خود برای توریست ها دارد. خیابان های پکن از شهرهای دیگر بسیار وسیع تر و جمعیتی که در نگاه اول متراکم به نظر میرسد. این شهر جز اماکن فرهنگی یونسکو قرار گرفته است.

پکن از زیبا ترین شهرهای جهان است.
شهر پکن از زیبا ترین شهرهای دنیا است.

کیوتو-ژاپن

به نظر می‌رسد زمان در کیوتو به جلو حرکت نمیکند. این پایتخت باستانی ژاپن، جذابیت یک شهر کلاسیک را داشته که در آن بیشتر ساکنان کیمونو می‌پوشند. این شهر یکی از معدود شهرهای ژاپن است که در طول جنگ جهانی دوم بمب‌گذاری نشده است، بنابراین معماری و میراث آن عملا تا به الان دست‌نخورده باقی مانده‌است.

منبع : تایم خبر



[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیرات لوازم خانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]