یرند فریجیدر و تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر

شنبه 1 آذر 1399
16:53
nasimforuqi

نمایندگی فریجیدر در تهران

یکی از مهم ترین بخش های نمایندگی فریجیدردر تهران این است که تکنسین های ما هر باره دوره های به روز را برای تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر میگذرانند چرا که ممکن است محصولات جدید ساید بای ساید، یخچال، یخچال فریزر، لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، مایکروفر با محصولات قبلی متفاوت باشند و این مستلزم آموزش دوره های جدید میباشد که هر ماهه برای سرویس کاران ما برگزار میشود.


خدمات پس از فروش فریجیدر در تهران

فریجیدر یکی از برندهای محبوب لوازم خانگی است که بیشتر ما از آن استفاده میکنیم. همانطور که میدانید قبل از خرید هر محصول با هر برندی باید به این نکته توجه کنید که آن برند شامل خدمات پس از فروش میباشد یا خیر که خوشبختانه فریجیدر جز برندهایی است که ما آن را پشتیبانی می کنیم و در صورت خرابی حتما با ما تماس بگیرید.


شماره تماس : 02166088950 الی 57


در صورت خراب شدن لوازم خانگی فریجیدر چه کار کنیم؟

نمایندگی فریجیدر در تهران در اینجاست تا با داشتن تکنسین های ماهر و باتجربه خود بتواند در سریعترین زمان ممکن تعمیرات لوازم خانگی شما را انجام دهد. در صورتی که دچار مشکلات لوازم خانگی خود شدید اگر در آن تخصصی ندارید به هیچ وجه آن را دستکاری نکنید و تعمیرات فریجیدر را به ما بسپارید.


مهم ترین مزایای نمایندگی فریجیدر در تهران

سرعت انجام خدمات

نمایندگی فریجیدر برای رفع نیازهای مشتریان خود همیشه در تلاش است خدمات را در سریعترین زمان ممکن به انجام برساند.


کیفیت و دقت بالا در انجام خدمات

تکنسین های ما با داشتن تجربه بسیار و مهارت بالا در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر همیشه در تعمیرات حرف اول را میزند .

انجام خدمات تعمیر در محل

امروزه به دلیل اینکه بیشتر مشتریان خواستار تعمیر لوازم خانگی در محل هستند، ما این فرصت را ایجاد کرده این که تکنستن و سرویس کاران خود را به محلی که شما بای تعمیر در نظر گرفته اید بفرستیم.

مشاوره و راهنمایی

در صورتی که در مورد خرابی و مشکلات ماشین لباسشویی یا ظرفشویی، یخچال فریزر یا ساید بای ساید، مایکروفر و مایکروویو سوالی داشته باشید، کارشناسان با تجربه ما با کمال خوشحالی و با دقت بالا به سوالات شما جواب خواهند داد و در صورت درخواست سرویس، سرویس کاران و تکنسین ها را به محل مورد نظر شما میفرستیم.

گارانتی تعمیر محصولات

از بهترین ویژگی های نمایندگی فریجیدر در تهران این است که اگر لوازم شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، تعمیر همراه با گارانتی 6 ماهه انجام میشود .


منبع :

تعمیرات فریجیدر در تهران



[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیرات لوازم خانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]