شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

تعمیرات لوازم خانه

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

برترین تامین کنندگان شرکت های تولیدی 1402

ساخت و ساز هر سازه و وسیله منوط به استفاده از قطعات و دستگاه های قوی و باکیفیت است. برای این منظور و تهیه تجهیزات باکیفیت باید فروشندگان معتبر این حوزه را شناخت. در ادامه قصد داریم تا بنیاد آروین شایا که یکی از معتبرترین مراکز خرید قطعات صنعتی است را بیشتر معرفی کنیم.

در مورد بنیان آروین شایا

آروین شایا یکی از باسابقه ترین واردکنندگان و فروشندگان قطعات صنعتی است که با تجربه درخشان 20 ساله، از قابل اعتمادترین فروشگاه ها برای خرید محسوب می گردد. این شرکت یکی از بهترین انتخاب ها جهت خرید انواع بیمتال، کنتاکتور، تیغ اره و... است. کلیه محصولات این شرکت از برندهای معتبر جهانی تامین می شوند. همچنین بنیاد آروین شایا، تنها شرکت دارای شماره ثبت رسمی است و سایر شرکت های فعال از این ویژگی برخوردار نیستند. در آروین شایا، امکان خرید محصولات از برندهایی چون امپر جانت، هیوندای و اشنایدر وجود دارد. همچنین تمامی محصولات خریداری شده از آروین شایا، دارای خدمات پس از فروش و ضمانت کیفیت نیز هستند.

برترین محصولات آروین شایا

بنیاد آروین شایا، عرضه کننده محصولات صنعتی بسیاری از جمله انواع سیم و کابل برق، تجهیزات برقی و فولاد است. تمامی کالاها از کیفیت بی نظیر و طول عمر برخوردار هستند.

دیدن محصولات آروین شایا (تامین کننده تجهیزات صنعتی)


10 تا از زیباترین شهرهای جهان برای دیدن کجا هستند؟

زیبایی در هر شکل و قالبی دیده میشود؛ چه در هنر چه در معماری، آب و هوا، کوه و دشت و تاریخ و فرهنگ مردم. یکی از زیبایی های جهان جاذبه های گردشگری و طبیعت هر شهری است که به آنجا سفر می کنید. با ما در تایم خبر همراه باشید تا در این مقاله، با زیباترین شهر جهان آشنا شده و در لیست برنامه سفری خود قرار دهید.

شهرهای زیبای جهان کجان؟

زیبایی طبیعت یکی از خارق العاده ترین سرگرمی های افرادی است که به دنبال لحظه ای ارامش و به دور از استرس های همیشگی زندگی هستند، میباشد. زمینی که در آن زندگی میکنیم از شهرهای زیادی تشکیل شده که برخی از آنها برای افرادی که به آنجا سفر کرده اند زیبایی ثابت شده ای دارد. از زیبایی های شهر شانگهای گرفته تا آمستردام تا جزایر پیتکارین با جمعیت تنها 48 نفره. در ادامه شهرهای زیبای جهان را به شما معرفی میکنیم؛

آمستردام-هلند

حتما می‌دانید که آمستردام، کانال مرکزی زیباترین شهرهای دنیاست و به درستی میراث جهانی یونسکو را در سال ۲۰۱۰ از آن خود کرده است.در این شهر میتوانید مناطق وسیعی از فضاهای سبز، نمای آجری قرمز و موزه‌ها را با نقاشی‌های به جای مانده از وان گوگ مشاهده کنید.

امستردام هلند؛ زیباترین شهر جهان 2023

بارسلونا-اسپانیا

زمانی که در مورد شهر اسپانیا به خصوص شهر بارسلونا صحبت میکنید، نمیتوانید از معمار معروف آنتونی گائودی با هنر معماریش که در تمام شهر به جای مانده، چشم پوشی کنید!

بارسلونا از زیبا ترین شهر جهان 2023 است.
شهر بارسلونا از زیبا ترین شهرهای دنیا است.

با قدم زدن در بارسلونا، نماهای سنگی و آهنی شکل که از شاهکار ناتمام لاساگرادا فامیلا است، تمام به چشم میخورند که از زیباترین چشم اندازهای این شهر هستند.

پکن-چین

پکن جاهای زیادی برای دیدن در خود برای توریست ها دارد. خیابان های پکن از شهرهای دیگر بسیار وسیع تر و جمعیتی که در نگاه اول متراکم به نظر میرسد. این شهر جز اماکن فرهنگی یونسکو قرار گرفته است.

پکن از زیبا ترین شهرهای جهان است.
شهر پکن از زیبا ترین شهرهای دنیا است.

کیوتو-ژاپن

به نظر می‌رسد زمان در کیوتو به جلو حرکت نمیکند. این پایتخت باستانی ژاپن، جذابیت یک شهر کلاسیک را داشته که در آن بیشتر ساکنان کیمونو می‌پوشند. این شهر یکی از معدود شهرهای ژاپن است که در طول جنگ جهانی دوم بمب‌گذاری نشده است، بنابراین معماری و میراث آن عملا تا به الان دست‌نخورده باقی مانده‌است.

منبع : تایم خبر


عوامل تاثیر گذار در روشن نشدن آل این وان

ال این وان دستگاهی است که نسبت به کامپیوترهای رومیزی، سیستم فشرده و پیچیده‌تری دارد؛ در واقع سازندگان این محصولات با ادغام کیبورد، کیس و مانیتور در یک دستگاه موفق به ابداع ال این وان شده‌اند که در عین حال که از زیبایی و جذابیت بی‌نظیری برخوردار می‌باشد، کارایی منحصر به فرد و پیشرفته‌ای نیز دارد؛ اما یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه به وجود آید روشن نشدن آل این وان است که این روزها تبدیل به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران شده است.

عوامل تاثیر گذار در روشن نشدن آل این وان

معمولاً کاربران پس از خاموش شدن ناگهانی دستگاه ال این وان و روشن نشدن آن دچار ترس و نگرانی فراوانی می‌شوند، اما باید به این نکته اشاره کنیم که در بسیاری از مواقع این موضوع به سبب مشکلات جزئی مانند خرابی کابل و یا ایجاد اختلال در برخی از قطعات داخلی آن می‌باشد و می‌توان با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد آن را تعمیر نمود؛ اما در برخی دیگر از مواقع این مشکل می‌تواند به سبب ایجاد اختلال در مادر برد و یا پاور آن باشد که مسلماً نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی برای تعمیر آل این وان است.

شایان ذکر است که عوامل بسیار زیادی می‌توانند باعث خاموش ماندن ال این وان شوند و ما در ادامه به صورت مختصر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ایجاد اشکال در اتصالات دستگاه

متداول‌ترین مشکلی که ممکن است باعث روشن نشدن آل این وان گردد خرابی کابل و یا اتصالات این دستگاه می‌باشد؛ بنابراین در شرایطی که این دستگاه روشن نمی‌شود باید ابتدا تمامی اتصالات و کابل‌ها را بررسی کنید و از عدم پارگی آن‌ها اطمینان حاصل نمایید. مشکل اتصالات دستگاه جزو مواردی است که خود شما و بدون کمک گرفتن از متخصصان نیز می‌توانید بررسی کنید؛ (البته اگر مشکل قطعی اتصالات در قسمت داخلی سیستم نباشد.)

منبع تغذیه از عوامل تاثیر گذار در روشن نشدن آل این وان

همان گونه که می‌دانید منبع تغذیه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دستگاه ال این وان است که موجب روشن شدن آن می‌گردد؛ برای پیدا کردن اشکال در این قسمت ابتدا منبع تغذیه نصب شده بر روی دستگاه را با یک نمونه سالم جایگزین نمایید و اگر دستگاه شما روشن شد، بدانید که مشکل در منبع تغذیه آن می‌باشد؛ البته می‌توان منبع تغذیه ال این وان را بر روی دستگاه دیگری نیز تست نمود و اگر عملکرد خوبی داشت، متوجه خواهید شد که در ساختار آن هیچ مشکلی به وجود نیامده است.

جا به جایی کارت گرافیک

از جمله رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است باعث روشن نشدن آل این وان شود جا به جایی کارت گرافیک می‌باشد. به طور کلی کارت گرافیک مسئول پردازش اطلاعات ورودی به دستگاه است و اگر در اثر ضربه و یا هر علت دیگری جا به جا شود موجب خاموش شدن دستگاه و روشن نشدن آن می‌گردد. معمولاً دستگاه ال این وان به گونه‌ای طراحی شده است که جا به جایی کارت گرافیک را با هشدارهایی به کاربران اطلاع می‌دهد. بنابراین اگر صدای یک بوق بلند و یا دو یه سه بوق کوتاه را شنیدید مطمئن شوید که کارت گرافیک شما آسیب دیده است. به طور کلی تمامی آسیب‌هایی که برای کارت گرافیک به وجود می‌آیند را می‌توان با تعویض این قطعه برطرف نمود. اما این نکته را فراموش نکنید که برای بهبود عملکرد این دستگاه باید از کارت گرافیک اصلی و اورجینال استفاده کنید.

منبع: رایان دل کوک (https://rdk24.com/)

از کجا به دنبال تعمیر سرور باشیم؟

نمایندگی تعمیرات سرور در تهران یکی از نمایندگی هایی است که معمولا افراد زیادی با آن سر و کار دارند برای تعمیرات سرور و عیب یابی آن ها به کارشناسان این مراکز مراجعه خواهند کرد.

سرور در واقع به معنای سرویس دهنده است و در اصطلاح به کامپیوترهای بزرگ و قدرتمندی اطلاق می‌شود که همواره روشن بوده و نیازهای کاربران را برطرف می‌کنند و اطلاعات و داده‌ها را در دسترس آن‌ها قرار می‌دهند. اما در برخی از موارد ممکن است سرور نیز با مشکلاتی مواجه شود و در چنین شرایطی باید از طریق شرکت‌های معتبر خدمات اقدام به تعمیر سرور، نمود. برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر سرور به این لینک مراجعه کنید:https://rdk24.com/network-equipment-repair/server-repair/

تعمیرات سرور چه کارهایی انجام میدهند؟

خدماتی که این نمایندگی ها به مراجعین ارائه می کنند معمولا در راستای تعمیرات قطعات سرور است. گاهی برخی از قطعات سرور ها با مرور زمان یا به دلیل های دیگر از کار خواهد افتاد و به تعمیر نیاز دارند. گاهی با از کار افتادن یکی از فن های سرور قطعات سرور داغ شده و باعث می شود که هوای گرم داخل سرور به بیرون نرود این موضوع سبب خاموش و ریست شدن دستگاه می شود.

این امر اجازه نمی دهد که داده ها به درستی جا به جا شوند و تراکنش های لازم به خوبی صورتی بگیرد. از دیگر مواردی که این نمایندگی ها به آن خواهند پرداخت تعمیر خرابی پاور سرور، ارتقا قطعات سرور، خدمات نرم افزاری سرورهای مربوطه، ریکاوری داده های سرور، سرویس های دوره ای سرور و .. است.

تعمیر سرور در تهران

نمایندگی تعمیرات سرور در تهران معمولا کارهای خود را به صورت تخصصی انجام داده و از بهترین ابزار موجود استفاده می کند. استفاده از کادر مجرب و حرفه ای و ارائه مشاوره به صورت تلفنی در زمینه سرور و تعمیرات آن ها جزو بهترین خدماتی است که می توانند به همشهریان تهرانی عرضه نمایند.

تعمیر پاور

پاور سرور وظیفه کنترل ولتاژهای ورودی بخش های مختلف سرور همچون رم، هارد، سی پی یو و .. را بر عهده دارد. به وسیله پاور سرور سلامت قطعات مختلف تضمین خواهد شد. باید در نظر داشت اگر آسیبی به این قطعه برسد مدار سرور با مشکلاتی روبرو می شود، که باید حتما برای تعمیر آن به نمایندگی تعمیرات سرور در تهران مراجعه کرد.

بیشترین سوالات متداول در مورد جراحی بینی

بیشترین سوالات متداول در مورد جراحی بینی

از آنجایی که جراحی بینی یکی از جراحی های ظریفی است که قبل از آن باید به اندازه کافی تحقیق کرده باشید . حتما برای انجام جراحی زیبایی بینی سوال های زیادی دارید که در ادامه به مهم ترین آنها می پردازیم؛


سن مناسب برای انجام جراحی بینی چه زمانی است؟

سن مناسب برای جراحی بینی،سن 18 سال است که افراد با رسیدن به سن قانونی میتوانند این جراحی را انجام دهند.


به کدام بینی گوشتی و به کدام استخوانی می گویند؟

بینی هایی که پهن و پوست ضخیمی دارند و علاوه بر آن غضروف آنها ظریف است را بینی های گوشتی می گویند اا بینی های استخوانی بینی هایی که پوست نازکی دارند و معمولا همراه با قوز هستند و دارای غضروف کلفت تری هستند.

چه زمانی باید برای جراحی بینی ترمیمی اقدام کرد؟

زمانی که در عملکرد بینی مشکلاتی به وجود آمده باشد که تنفس را برای شما سخت کرده باشد و یا از یک سوراخ بینی نفس می کشید و یا سوراخ های بینی قرینه نباشند و … میتوانید به پزشک خود برای ترمیم اقدام کنید.

زمان جراحی بینی چقدر است؟

زمان جراحی بینی بسته به نوع جراحی دارد . بینی های گوشتی نیاز به زمان و دقت بیشتری دارند و در حالی که بینی های استخوانی راحت تر و سریعتر انجام میشوند. معمولا بین یک الی دو ساعت زمان میبرد.

تفاوت جراحی بینی باز و بسته

جراحی بینی باز ، جراح ر این نوع جراحی بینی برای انجام عمل بینی پوست بینی را برمیدارد و در این نوع جراحی دقت و تسلط بیشتر را دارد در حالی که در جراحی بینی بسته جراح ممکن است به آن اندازه تسلط نداشته باشد و پوست بینی برداشته نمیشود و فقط برای مشکلات جزئی جراحی انجام میشود.


آیا امکان جراحی درمانی با جراحی زیبایی وجود دارد؟

تا چه زمانی استفاده از تامپون ضروری است؟

گچ بینی باید تا چند روز روی صورت بماند؟

استراحت بعد از جراحی بینی چند روز است؟

آیا جراحی بینی با لیزر امکان دارد؟

آیا مشکلات تنفسی جز لاینفک جراحی بینی است؟

جراحی بینی طبیعی با جراحی بینی فانتزی چه تفاوتی دارد؟

هزینه جراحی بینی


پاسخ به سوالات در منیع زیر :

https://drdooghaie.com/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/


کدام ایرادات صورت توسط لیفت صورت برطرف میشود ؟

پوست صورت در اثر بالا رفتن سن، بیماری ها و عواملی که روی بافت های پوست تاثیر میگذارند به مرور افتاده و شل میشود .

به همین منظور روش های زیادی برای جلوگیری از آن به کار برده شد که یکی از آنها جراحی لیفت صورت است.

در این جراحی، جراح پوست افتاده و شل را ماهیچه های آن را در سمت پشت و بالای صورت می کشد و اضافی پوست را برمیدارد.

این روش را لیفت صورت یا لیفتینگ (mayolinic)میگویند.


لیفت صورت که یکی از پرطرفدارترین جراحی زیبایی صورت میباشد راهکار مناسبی برای جلوگیری طولانی مدت با افتادگی و شل شدن است.



کدام ایرادات صورت توسط لیفت صورت برطرف میشود ؟


لیفت صورت جراحی دائمی نسبت به دیگر روش هاست که میتواند مشکلات و یا ایرادات صورت را برطرف کند و زیبایی را به صورت ببخشد.

از جمله ایراداتی که توسط جراحی لیفت صورت برطرف میشود میتواند به موارد زیر اشاره کرد:


برطرف کردن چین و چروک های صورت

اگر اخیرا صورت تان چین و چروک های ریزی پیدا کرده است که البته این با بالا رفتن سن امری طبیعی است، و شما را عذاب میدهد بهترین روش برای از بین بردن آنها، لیفت صورت است.

البته باید بگوییم اگر چین و چروک های عمیقی دارید ابن راه کار جوابگو نمی باشد و باید از روش های دیگری استفاده کنید.


صورتی صاف و زیبا

اگر صورت شما تازگیا شل شده و یا افتادگی پیدا کرده میتوانید از جراحی لیفت صورت برای سفت شدن آن استفاده کنید.

این جراحی بهترین روش برای محکم کردن پوستهای شل است .


ادامه مطلب در :


لیفت صورت دکتر دوغایی مقدم

خرابی های لباسشویی ویرپول

خرابی های لباسشویی ویرپول

در صورتی که لباسشویی ویرپول شما دچار خرابی شده است و یک و یا چند تا از مشکلات زیر را دارد حتما با نمایندگی ویرپول تماس بگیرید.


لباسشویی لرزش و صدای زیاد دارد

در صورتی که بلبرینگ دستگاه لباسشویی خراب شده باشد موجب ایجاد سرو صدا میشود که شما بادی پایه های ان را طوری تنظیم کنید که دیگر لرزش نداشته باشد و تکان نخورد.



احتمال دارد کمک فنرها ضعیف یا شکسته شده باشند در بخش در بخش بیرونی دیگ لباسشویی. چند کمک فنر وجود دارد که برای کنترل تعادل و تکان نخوردن دیگ ایجاد شده اند به مرور زمان این کمک ها ممکن است دچار شکستگی و نشتی و یا ضعیف شوند. که در این صورت نیاز به تعویض یا تعمیر خواهند داشت.

یکی دیگر از دلایلی موجب لرزش می شود زیاد بودن لباس ها داخل دیگ لباسشویی می باشد که باعث بهم خوردن تعادل می شود و بهتر است که از این کار پرهیز شود چون باعث خرابی بلبرنگ ها می شود.

یک نکته مهم اینکه اگر صدای ماشین لباسشویی زیاد شد و بوی سوختگی آمد احتمال خرابی موتور وجود دارد و بهتر است با تعمیرات لباسشویی ویرپول در تهران تماس بگیرید.


ماشین لباسشویی کار نمیکند

بیشترین دلیل این مشکل باید از نامتوازن بودن بار لباسشویی باشد. که در این صورت سوئیچ دستگاه تعادل کافی ندارد . برای رفع آن بادی به صورت یکنواخت لباس های را در داخل و همه طرف لباسشویی قرار دهید و ماشین لباسشویی را روشن و خاموش کنید.

اگر درست نشد احتمالا مشکل از تایمر دستگاه است که باید توسط تعمیرات لباسشویی ویرپول در تهران بازدید شود.


آب وارد لباسشویی نمی شود

دلیل آن خراب بودن شیر برقی ، میکرو سوئیچ ، برد الکترونیکی ، تایمر میباشد که حتما باید توسز تعمیر لباسشویی ویرپول بررسی شود.


درب لباسشویی با نمیشود

دلیل آن خراب شدن قفل درب لباسشویی می باشد.دلیل دیگر آن خراب شدن رله یا پمپ تخلیه میباشد که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

مشکلات یخچال فریزر ویرپول و برطرف کردن آن

مشکلات یخچال فریزر ویرپول و برطرف کردن آن

یخچال فریزر و یا یخچال ویرپول از برندهای خوب آمریکایی است که در استفاده از آن باید دقت کنید. در صورت دست نگهداری نکردن از آن ممکن است خرابی هایی داشته باشد که در این صورت باید با نمایندگی یخچال فریزر ویرپول تماس بگیرید.




یخچال فریزر روشن نمیشود

بدنه یخچال الکتریسیته دارد

داغ شدن بیش از حد پشت یخچال

سرو صدای بیش از حد موتور

یخ ساز درست عمل نمیکند

اتومات درست کار نمیکند

بیش از حد یخ تولید کردن

زود فاسد شدن مواد غذایی

برفک زدن



یخچال سرد نیست و یا فریزر آن سرد نمیکند:


بررسی دمای یخچال

فضای یخچال طوری باشد که زیاد پر نباشد

تمیز کردن سیم پیچی های کندانسور

خوب بستن درب یخچال

چک کردن دستگاه تولید گرما برای یخ زدایی

چک کردن تایمر یخ زدایی

چک کردن مسدود نشدن لوله یخچال

چک کردن نچکیدن آب از سرد کن

در صورتی که این ها را چک کردید ولی باز درست نشد باید با نمایندگی یخچال فریزر ویرپول در تهران تماس بگیرید.


یخچال یا فریزر خیلی سرد است:

چک کردن دمای یخچال

تست کردن دماسنج

اگر فریزر صدا میدهد

سطح یخچال فریزر باید صاف باشد

تخلیه آب را چک کنید

چک کردن فن کندانسور

چک کردن فن اوپریتور


اگر این دو مشکل و یا مشکلات دیگر را داشت حتما باید با تعمیرات یخچال ویرپول تماس حاصل کنید.


شماره های تماس : 02166088950 الی 57


انتخاب نمایندگی مجاز ویرپول


حتما قبل از انتخاب نمایندگی ویرپول در نظر داشته باشید که ؛

نمایندگی بیش از 20 سال سابقه داشته باشد

سرویس کاران با تجربه و ماهری داشته باشد

تعویض قطعات اورجینال و همراه با گارانتی باشد.

خدمات رسانی سریعی داشته باشد.

فاکتور قیمت در انتهای تعمیر ارائه دهد.

در تمام نقاط تهران شعبه داشته باشد.




منبع :

تعمیرات یخچال فریزر ویرپول در تهران


یرند فریجیدر و تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر

نمایندگی فریجیدر در تهران

یکی از مهم ترین بخش های نمایندگی فریجیدردر تهران این است که تکنسین های ما هر باره دوره های به روز را برای تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر میگذرانند چرا که ممکن است محصولات جدید ساید بای ساید، یخچال، یخچال فریزر، لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، مایکروفر با محصولات قبلی متفاوت باشند و این مستلزم آموزش دوره های جدید میباشد که هر ماهه برای سرویس کاران ما برگزار میشود.


خدمات پس از فروش فریجیدر در تهران

فریجیدر یکی از برندهای محبوب لوازم خانگی است که بیشتر ما از آن استفاده میکنیم. همانطور که میدانید قبل از خرید هر محصول با هر برندی باید به این نکته توجه کنید که آن برند شامل خدمات پس از فروش میباشد یا خیر که خوشبختانه فریجیدر جز برندهایی است که ما آن را پشتیبانی می کنیم و در صورت خرابی حتما با ما تماس بگیرید.


شماره تماس : 02166088950 الی 57


در صورت خراب شدن لوازم خانگی فریجیدر چه کار کنیم؟

نمایندگی فریجیدر در تهران در اینجاست تا با داشتن تکنسین های ماهر و باتجربه خود بتواند در سریعترین زمان ممکن تعمیرات لوازم خانگی شما را انجام دهد. در صورتی که دچار مشکلات لوازم خانگی خود شدید اگر در آن تخصصی ندارید به هیچ وجه آن را دستکاری نکنید و تعمیرات فریجیدر را به ما بسپارید.


مهم ترین مزایای نمایندگی فریجیدر در تهران

سرعت انجام خدمات

نمایندگی فریجیدر برای رفع نیازهای مشتریان خود همیشه در تلاش است خدمات را در سریعترین زمان ممکن به انجام برساند.


کیفیت و دقت بالا در انجام خدمات

تکنسین های ما با داشتن تجربه بسیار و مهارت بالا در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر همیشه در تعمیرات حرف اول را میزند .

انجام خدمات تعمیر در محل

امروزه به دلیل اینکه بیشتر مشتریان خواستار تعمیر لوازم خانگی در محل هستند، ما این فرصت را ایجاد کرده این که تکنستن و سرویس کاران خود را به محلی که شما بای تعمیر در نظر گرفته اید بفرستیم.

مشاوره و راهنمایی

در صورتی که در مورد خرابی و مشکلات ماشین لباسشویی یا ظرفشویی، یخچال فریزر یا ساید بای ساید، مایکروفر و مایکروویو سوالی داشته باشید، کارشناسان با تجربه ما با کمال خوشحالی و با دقت بالا به سوالات شما جواب خواهند داد و در صورت درخواست سرویس، سرویس کاران و تکنسین ها را به محل مورد نظر شما میفرستیم.

گارانتی تعمیر محصولات

از بهترین ویژگی های نمایندگی فریجیدر در تهران این است که اگر لوازم شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، تعمیر همراه با گارانتی 6 ماهه انجام میشود .


منبع :

تعمیرات فریجیدر در تهران


چطور با نمایندگی مایکروفر فریجیدر تماس بگیریم؟


مشکلات مایکروفر فریجیدر


چرا صفحه نمایش مایکروفر فریجیدر روشن نمیشود و دستگاه کار نمیکند ؟


اگر پریز به درستی وصل نشده باشد این مشکل پیش می آید.


چرا مایکروفر فریجیدر جرقه میزند :

به هیچ وجه ظروف فلزی را داخل مایکروفر قرار ندهید.


چرا صفحه گردان مایکروفر فریجیدر نمیچرخد :

صفحه گردان را نظافت کنید.

حلقه به احتمال زیاد درست کار نمیکند و به تعمیر نیاز دارد.

موتور گرداننده کار نمیکند.


عمل پخت و پز انجام می شود ولی عمل گریل انجام نمی شود :

اگر مایکروفر عمل گریل را انجام نمیدهد باید در قسمت المنت دچار مشکل شده باشد.

در صورت داشتن این مشکلات و یا دیگر مشکلات مایکروفر فریجیدر با نمایندگی تعمیرات مایکروفر فریجیدر در تهران تماس بگیرید.


نحوه تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر فریجیدر در تهران

در صورتی خرابی مایکروفر و یا اینکه اگر هر مشکلی برای آن ایجاد شد باید با نمایندگی مجاز تعمیر فریجیدر در تهران تماس بگیرید که ایرانیان سرویس نمایندگی مجاز فریجیدر در تهران میباشد.

برای تماس باید ؛

ابتدا یکی از شعبات نمایندگی فریجیدر را انتخاب و با آ«تماس بگیرید.

سپس درخواست خود را اعلام کنید.

منتظر رسیدن تکنسین ها به منزل خود باشید.

مشکل شما ارزیابی می شود و اگر به تعویض قطعه نیاز باشد آن را با قطعات اورجینال و آکبند تعویض میکنند.

شماره تماس : 02166088950 الی 57


مزایای نمایندگی فریجیدر در تهران

ایرانیان سرویس نمایندگی مجاز فریجیدر در تهران

بیش از 30 سال سابقه دارد.

خدمات رسانی با سرعت بالایی دارد.

دارای قطعات اورجینال و آکبند میباشد.

هزینه بر اساس تعرفه اتحادیه حساب میشود.

داری ضمانت محصولات 6 ماهه میباشد.

دارای سیستم ثبت درخواست مشتری میباشد.

منبع :

تعمیرات مایکروفر فریجیدر


123